Mezinárodní soutěžní výstava motocyklových staveb a přestaveb
Partnerská akce veletrhu Motosalon 2020
Součást seriálu AMD World Championship of Custom Bike Building 2020
Partnerská akce veletrhu Motosalon 2020
Součást seriálu AMD World Championship of Custom Bike Building 2020
Radikálně upravené a vyladěné motorky.
Extravagantní motocyklové customy a speciály.
Café racery, scramblery, bobbery, flat trackery, street fightery, hot rody, drag biky…
Dokonalá technika a elegance na dvou, třech a čtyřech kolech!
Czech Custom Grand Prix – nová éra custom show v centru Evropy začíná!
Czech Custom Grand Prix je velkou mezinárodní výstavou upravených, radikálně přestavěných, či zakázkově postavených motocyklů, jednostopých speciálů a unikátů – tak zvaných „motocyklových customů“. Na CCGP máte možnost vidět pouze takové stroje, jejichž jedinečný design i technika začínají přesně tam, kde sériové motocykly končí.
Motocykly se představí v celkem deseti kategoriích. Od lehce, či výrazněji upravených skútrů a mopedů, až po radikální customy postavené od základu a poháněné extrémními motory, jejichž parametry nejsou nijak omezeny.
Czech Custom Grand Prix je partnerskou akcí výstavy Motosalon 2020, mezinárodního veletrhu motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení. Největšího motocyklového veletrhu nejen v ČR, ale celé střední a východní Evropě. Přijeďte si prohlédnout a osahat novinky všech známých i méně známých motocyklových značek a užijte si čtyři dny naplněné vůní benzínu.
Královská kategorie. Radikální stavba bez jakýchkoliv omezení a hranic! Všechny motocykly postavené od základu, s libovolnými podvozkovými komponenty a libovolnou pohonnou jednotkou. V kategorii Freestyle neexistují žádná pravidla.
Motocykly v této kategorii nemusí mít RZ ani OTP.
Pouze pro motocykly Harley-Davidson (H-D). Všechny typy motocyklů postavené na podvozku/platformě H-D od roku 1984 (začátek éry Evolution) po současnost. Rám motocyklu a jeho základní geometrie musí být z 80% nezměněny. Změny přední i zadní vidlice, tlumičů pérování apod. jsou povoleny.
Povoleny jsou i úpravy a modifikace motoru/pohonné jednotky. V této kategorii lze použít jiný blok motoru, jiné válce, hlavy, či převodovou skříň (S&S, RevTech, Merch, Delkron, TP Engineering, Ultima, Flathead Power a pod...). Montáž turba, kompresoru, či systému NOS je povolena. Motocykly v této kategorii musí mít RZ a OTP.
Pouze pro motocykly Indian a Victory. Všechny typy motocyklů Indian postavené na podvozku/platformě Indian Motorcycle (…Indian Motocycle…) od roku 1901, nebo Victory Motorcycles od roku 1997. Rám motocyklu a jeho základní geometrie musí být z 80% nezměněny. Změny přední i zadní vidlice, tlumičů pérování apod. jsou povoleny.
Povoleny jsou i úpravy a modifikace motoru/pohonné jednotky. V této kategorii lze použít pouze jiné válce, hlavy, či převodovou skříň. U modelů od roku 1997 (Gilroy era/Stellican Ltd. era) musí být motorové komponenty pouze S&S. Montáž turba, kompresoru, či systému NOS je povolena. Motocykly v této kategorii musí mít RZ a OTP.
Všechny značky a typy motocyklů vybavené jakýmkoli pohonným agregátem, jehož základ byl vyroben před rokem 1984. Podvozek může být přestavěný, či vyrobený od základu. Celková koncepce stroje by měla připomínat motocykly vyrobené před rokem 1984.
Do této kategorie patří všechny stroje postavené ve stylu old school chopper, old school bobber a vintage racer.
Tradiční, moderní i futuristické variace na téma „café racer“ nebo „brat style“. Všechny upravené motocykly inspirované sportovními stroji od 50. do konce 70. let, stejně jako motocykly upravené v „urban stylu“, které se staly světovým hitem po roce 2008.
Použití a úpravy pohonných jednotek, ani úpravy podvozků nejsou nijak omezené. Motocykly v této kategorii nemusí mít platnou RZ a OTP.
Všechny motocykly postavené, nebo upravené ve stylu Scrambler, Vintage MX, stejně jako Flat Track a Street Track.
Použití a úpravy pohonných jednotek, ani úpravy podvozků nejsou nijak omezené. Motocykly v této kategorii nemusí mít platnou RZ a OTP.
Pouze pro motocykly kategorie chopper, cruiser a bagger, jejichž základem je motor neamerické výroby a neamerické koncepce. Rám motocyklu a jeho základní geometrie musí být z 80% nezměněny. Změny přední i zadní vidlice, tlumičů pérování apod. jsou povoleny. Montáž turba, kompresoru, či systému NOS je povolena.
Motocykly v této kategorii musí mít RZ a OTP.
Upravené silniční sportovní a cestovní motocykly postavené primárně na platformě třídy Supersport a Superbike. Do této kategorie patří i moderní závodní speciály (rok výroby 1985 a mladší), stroje kategorie Muscle bike a Drag bike; kromě sportovních motocyklů poháněných americkým dvouválcem.
Do této kategorie patří i zajímavě upravené stroje kategorie enduro, cross, nebo supermoto. Montáž turba, kompresoru, či systému NOS je povolena. Motocykly v této třídě nemusí mít RZ a OTP.
„Národní“ kategorie určená pro všechny přestavěné stroje a bizarnosti, poháněné především motory z éry socialismu. Rozsah úprav, změn a fantazie není nijak omezen. Do kategorie patří pouze stroje s motory vyrobenými ve středoevropských a východoevropských zemích. Pro příklad:
Česká republika – Jawa, ČZ, Eso, Walter, Ogar, Hurikán
Slovensko – Tatran, Manet
Polsko – Junák, Sokol, Romet
Maďarsko – Pannonia, Csepel
Německo – Awo, MZ, Simson, Kreidler, Maico
Motocykly této kategorie nemusí mít platnou RZ, ani OTP
Veškeré upravené, či radikálně přestavěné skútry a mopedy poháněné motory s max. zdvihovým objemem 850 cm3. Použití a úpravy pohonných jednotek, ani úpravy podvozků nejsou nijak omezené.
Motocykly v této kategorii musí mít platnou RZ a OTP.